سیاست حریم خصوصی

اگر نمیدانید ما که هستیم و چه چیزی را عرضه میکنیم لطفا صفحه درباره ما را مطالعه نمایید.

عضویت در سایت برای پردازش سفارشات، ثبت نظر یا ارائه نقد و بررسی الزامی است و ما داده های ورودی شما در فرم ثبت نام یا دیگر فرم های قابل تکمیل در سایت را برای استفاده از یک تجربه کاربری مناسب برای شما در همین سایت جمع آوری، ذخیره سازی و نگهداری میکنیم.

ما هیچ گونه استفاده شخصی و تجاری را از طریق داده و اطلاعات شخصی شما انجام نخواهیم داد و اطلاعات شما در این سایت و نزد ما محفوظ است.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام کرده اند و مشخصات ورودی انها ذخیره سازی شده است. این اطلاعات در هر زمان توسط کاربر عضو قابل مشاهده و ویرایش است. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

شما هر زمان بخواهید می توانید درخواست دهید تا اطلاعاتتان از این سایت به طور کامل حذف گردد.

در صورتی که یکی از مقامات قضایی و دولتی درخواستی را مبنی بر ارائه اطلاعات شخص یا اشخاصی که در این سایت ثبت نام نموده اند یا سفارشی ثبت کرده اند درخواست نمایند ما طبق قوانین دولتی و کشوری به آن عمل خواهیم کرد.

برخی از اطلاعات سیستمی شما مانند ادرس ای پی، تنظیمات و …. ممکن است در کوکی مرورگر شما ذخیره سازی شود و با مراجعه بعدی به سایت این اطلاعات به سرور برای استفاده یک تجربه کاربری مناسب ارسال شود.

اگر هنوز مشکلی در حفاظت از حریم خصوصی خود در این سایت دارید با ما تماس بگیرید تا به طور شفاف انچیزی که در موردش سوال دارید را به شما بگوییم