انواع مدل های سنگ روشویی

اسفند 21, 1398 7:57 ب.ظ / / نظر دهید

سنگ روشویی در واقع اصلی ترین عنصر یک روشویی است. سنگ روشویی معمولا بر روی یک سطح قرار می‌گیرد. حال این سطح می‌تواند کابینت روشویی یا قفسه دیواری باشد یا یک پایه ساده باشد.

اشکال و جنس سنگ روشویی متفاوت است و بر اساس نیاز بازار در اشکال و جنس های مختلف تولید و عرضه می شود. از رایج ترین اشکال سنگ های روشویی می توان به دایره ای، بیضی، مستطیلی اشاره نمود و از رایجترین جنس سنگ روشویی نیز به سنگ روشویی چینی، سنگ روشویی سرامیکی، سنگ روشویی گرانیتی و …. اشاره نمود. در ادامه رایج ترین اشکال و جنس های سنگ روشویی را برای شما لیست کرده ایم.

با ما همراه باشید

انواع اشکال رایج سنگ های روشویی

دایره ای یا مدور: اگر شما رویای مدلی مدرن تر را در سر می‌پرورانید، شاید خرید سنگ روشویی مدور بهترین انتخاب باشد. این مدل بیشتر در هتل‌های لوکس و مراکز ماساژ یافت می‌شود و طراحی آن به گونه‌ای است که به واقع سرویس بهداشتی شما را زیبا می‌سازد.

بیضی: این نوع روشویی سنگی جزو نمونه های مدرن بازار به شمار می‌رود. با طراحی تمیز و مینیمالیست خود، مدل بیضی روشویی سنگی در سرویس بهداشتی دلربایی می‌کند.

سنگ روشویی مستطیلی: مدل های مستطیل سنگ روشویی بینهایت زیبا هستند . با خرید روشویی سنگی مستطیل شکل شما قادر خواهید بدون اینکه زیاد هزینه کنید ، ظاهری مدرن به سرویس بهداشتی خود ببخشید.

انواع جنس سنگ روشویی

سرامیک: سرامیک از خشت خام ساخته می‌شود که با دیدن حرارت گداخته می‌شود. سرامیک معمولا با ترکیبی از خشت خام، پودر و آب ساخته می‌شود . سپس با قرار دادن این ترکیب در کوره‌هایی با دمای بسیار بالا آن را شکل می‎‌دهند.

چینی بهداشتی: چینی مقاوم ترین خشت موجود در بازار می‌باشد. مواد اولیه آن در کوره‌با دمای بالا حرارت داده می‌شود. این کار باعث کاهش تراکم و لکه پذیری آن می‌شود. جنس چینی علی رغم ظاهر نرم خود، بسیار بادوام است. جنس چینی در واقع نوعی سرامیک است که از خشت پالایش شده ساخته می‌شود و در دمایی بین ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ درجه فارنهایت حرارت داده می‌شود. سنگ روشویی سرامیکی عموما به دلیل درصد جذب رطوبت پایین و راحتی در تمیز کردن به کار می‌روند. این نوع روشویی بیشتر در خانه‌های قدیمی یافت می‌شود.

سنگ طبیعی:معمولا ساخته دست انسان است. این مدل معمولا تکه‌های بزرگ سنگ است که به زیبایی و با ظرافت خاصی توسط دست انسان تراشیده شده اند. هر تکه سنگ دارای ویژگی های خاص خود شامل رنگ،

رگه و تکه های بسیار کوچکی از طلا،نقره و مس می‌باشند. از ترکیب این تکه سنگ‌ها یک اثر هنری زیبا تشکیل می‌شود. جنس سنگ طبیعی رنگ ها

و مشخصات مختلفی دارد. برخی از مدل‌ها به طور کامل صیقل داده شده اند . در صورتی که در مدل‌های دیگر تمام قسمت ها صیقل داده نشده اند که همین امر تضاد بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. همچنین به دلیل اینکه مدل‌های مختلف این نوع سنگ روشویی در شرایط طبیعی ایجاد می‌شود، شکل ظاهری هر کدام منحصربه فرد خواهد بود.

منبع: ساختمان صنعت.کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *